notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Freitag

Kategori: Från förr

Jävligt kaxig modde på Nyhetsmorgon - hon låter hur nedlåtande som helst, FÖRSVARSPOSITION! Ah, kollar på debatten om man ska lagstifta för att offentliggöra vilka som ger bidrag till partierna.. mellan moderaterna och sossarna, M vill inte och S vill.

Jag har seminarium klockan 10 idag, gick upp halv sju för jag har tvättstuga. Nu har jag dessutom tid att förbereda mig för seminariet :)
Var just nere i tvättstugan för andra gången .. bara två svängar kvar!

Blev plötsligt väldigt trött! Så det är väl bara att slå på lite kaffe.. sängkläderna ligger lxm i torktumlaren så det "går" inte att ta en liten tupplur medan jag väntar på att tvätten ska bli klar ... jaaa, jag är klar med seminariepreppet...

I eftermiddag kommer farfaroch Viola hit för att undersöka min gardinstångssituation (sätta upp mina gardinstänger) ^^ Sen ikväll blir det väl tanto skulle jag väl gissa :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: