notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

i rosa ljus är allt okej!

Kategori: Från förr

Tanto är Stockholms farligaste plats - NU har jag min nyhet för dagen :)
Om en timme öppnat mediecenter i skolan, så då ska jag dit och hämta en filmkamera! Har inter direkt bråttom än men man ska väl inte fastna i soffan ^^


Emy och Rebecca 2008 i Tanto, Stockholms farligaste plats ^^

Jaså, missbruk ska betraktas som sjukdom.. asså... hm, jo sjukdom kan väl vara självförvållat det med, men nja vettefan om jag tycket att missbrukare är sjuka på samma sätt som typ cansersjuka asså. Potin är på besök i Sverige, hörde inte riktigt varför - men de snacka lite om mänskliga rättigheter samtidigt. Ryssnand + mänskliga rättigheter? Inte den mest självklara kopplingen för mig ^^ .. men lär hinna se en nyhetssändning till så det löser sig :)

Får se om jag och Rebecca tränar idag eller imorn! Imorn finns vårt pass (30spinning + 30core) på Elite, får kolla om det finns på ngt av de andra Actic-gymmen idag innan vi bestämmer oss ^^ Har hört att man KAN ta andra pass också, vet inte om man vill det bara??

Nu behöver jag kaffe!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: