notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

ska vi gå ut och möta livet du och jag!

Kategori: Från förr

6-åring tog med sig en pistol till skolan, tappade den under lunchen så vapnet avfyrades. Pojken och två av hans vänner skadades.
Självklart inträffade detta i USA, Texas eller Huston för att vara specifik. Ja, här i Sverige kollar man typ barnens skolväskor efter godis och leksaker de inte får ha med sig till förskolan... Undra när USA ska se över sina vapenlagar? Jag gissar på aldrig...

Idag börjar jag klockan tio så skulle kunna ha haft sovmorgon, men min TottieHot med en kombilott sov här. Hon börjar om fem minuter och har inte gått än ^^
- Vi försöker sälja lite frilans. Hoppas på att få napp snart!
Jag har bara skola i två timmar idag, vi ska klippa ihop inslaget vi filmade igår! Det kommer nog inte ta så lång tid =) dessutom är morgondagens seminarium inställt eftersom det är skärtorsdag - så ikväll ska jag skriva min opposition så jag är helt ledig imorn!

Ikväll ska jag även hem till Tutis, vi ska se över alla bilder vi tog i Gällivare och såå.. hon har skola imorn, så funderar på att gå upp tidigt då jag med och glida till frissan typ! Hoppas de har öppet då... hmf, jag behöver verkligen klippa mig samt färga håret!! Igår gick två naglar av dessutom =/ så tror jag behöver mer öl (B-vitamin) - både hår och naglar bara faller ihop :(
- Så det är tur att sommaren är på väg, här hört att sol ska vara nyttigt för sådant!

Det var svårt att somna igår kväll haha - vi skulle somna till Madicken!! Eftersom jag inte hade sett den på länge så blev det hemskt intressant ;D hihi.. aah Madicken är awesome!


"Du är inte klok Madicken"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: