notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

trallalla lilla molntuss

Kategori: Från förr

Sitter hemma, har just käkat lunch och kollar på SATC :)
- jag är trött, funderar på att sova middag, men risken är ju att det blir svårt att sova i natt då.

Idag började tv-kursen, det va mycket information att ta in. Speciellt när man bara lyssnade med ett halvt öra! Jag, Agnes och Fatemeh är en grupp och imorn ska vi få ihop ett inslag... det ska handla om någonting aktuellt i Södertörn.. så ni som bor här (Huddinge, Flemingsberg, Tullinge, Tumba) - vad händer här? Ja, jag vet att jag bor i Flempan.. men trots detta har jag ingen aning om det lokala händelserna med nyhetsvärde^^

Det här är seriöst den första dagen på mycket länge som jag inte vet vad jag ska göra med resten av min dag.. borde ta tag i lite skolarbete :S .. det jävla personporträttet måste ju skrivas om någon gång .. men utan energi blir det nog inge bra tyvärr :/
- Dessutom måste jag hitta mina anteckning om vad jag ska ändra.. hoppas att det inte var så mycket! he-he. Ja, det var snart två månader sedan jag skulle ha gjort klart den ... men jag har haft så mycket annat för mig^^

Asså jag har ett stort probem. Jag köpte två askar physalis förra veckan (för att de var extrapris såklart)... jag tror jag har käkat en! Så måste jobba upp ett physalis-sug ^^ Eller så får någon som känner sig manad komma hit och käka upp mina exotiska bär? frukt?
Hur växer physalis? .. och vafan är det egentligen?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: