notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

soool :D

Kategori: Från förr

Kom just hem från skansen!! =D
- Jag, Agnes och Fatemeh var där och filmade vargar ^^
hihi sjukt mysigt!
Imorn ska vi dit igen för att få en intervju :) Sen bär det av mot Norrtälje för att få tag i hundägare som tycker någonting om vargattackerna!

Nu sitter jag i min lilla lägenhet iklädd solglasögon - jag har ju inte fixat gardiner än. Solen är extremt stark vid mitt fönster: där jag sitter i min soffa. Kan inte ens öppna fönstrena :/ de går innåt - och jag har massa saker på min fönsterbräda!!

Men.. dudes: ska någon till tanto nu på dagen?? Jag har tid att döda.. ska träna med Rebecca klockan halv sex =)
- Ska bli skönt att spinna lite efter veckan i Gällivare med all mat!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: