notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

ny vecka, nya tag ^^

Kategori: Från förr

Idag har jag en föreläsning, 8-10. Så jag är hemskt glad att jag bor 10 min från skolan ^^ Idag börjar en fotokurs. Kan ju hoppas att det är kul :) Det tror jag.. fotogtafera är roligt - så om man lär sig hur man gör egentligen kanske det blir ännu roligare!

I eftermiddag kanske jag ska hämta barn, det får jag veta runt klockan tre... sen ikväll bär det av till far min :)

Hade tänkt tvätta imornbitti - men.. eftersom jag ska sova hos pappa kan det bli lite knivigt att vara hemma till sju... ska se om tiden efter är ledig (hoppas)... Saknar att ha tvättmaskin hemma xD

Nu har jag och Rebecca kommit igång med vår träning också! Igår var vi på spinning och core - kände för att mjukstarta xD haha! Så idag har jag träningsvärk igen... Men det är bara att träna bort den imorn, då är det pole dance som gäller! På onsdag ska jag och Emy testa på Mixdance, det är typ Zumba tror jag.. kanske är kul, man vet aldrig förrän man har testat :)
- Sen får vi se vilken dag jag och Rebecca väljer nästa gång, första planen var torsdag...  men min kropp kanske behöver vila då.. får se :p

Ne, nu ska jag dricka upp kaffet och börja göra mig iordning!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: