notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

när baksmällan smyger sig på ^^

Kategori: Från förr

God morgon världen :)
- Janet och Mikki drog just från mig .. vi slagga här efter en schysst fylla i Tanto. Det var officiellt mitt första park-häng för året!

Igår mötte jag Agnes runt halv fyra. Vi drog till galleriet där Danne ställde ut sina tavlor :) De va riktigt nice asså - synd att man inte är rik! Det bjöds på bål dessutom :p hihi
Efter en timme eller så drog jag till Tanto och drack öl i solen! :) Mycket nice asså!! Skönt att träffa folk och inte behöva pröjsa massa inträden och så ^^

När klockan närmade sig tolv-ett blev det lite kallt - så jag, Mikki och Janet drog hem till mig och slagga ^^ Tre pers i en 120-säng blev lite trångt måste jag påstå ^^ När jag somnade låg vi alla tre på rad så fint, men när jag vaknade så låg jag och Janet skavfötters i sängen och Mikki hade lagt sig i soffan ;D

Vet inte hur jag ska spendera denna fina fredag: men bör ju vara utomhus i solen iaf :)
- Men först ska jag vakna till liv också! haha..


Kommentarer


Kommentera inlägget här: