notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

mix it up

Kategori: Från förr

Igår testade jag och Emy mixdance - det är en blandning av en jälva massa danser. Inriktingen är väl afrikanska- och latinodanser, så vi såg lite .... intressanta... ut xD hahaha! Asså det va förjävla svårt måste jag säga!

Ingen rast och ingen ro ^^
- idag var det bara att slita sig ur skönhetssömnen för att dra ned till tvättstugan kl sju! Första maskinen är snart klar och nu står frukosten på bordet. Tänkte ladda om maskinerna innan jag käkar.. Tottie sover så sött i min säng - får se när hon ska vakna :P

Klockan 10 har jag seminarium igen - va har fotat yrkesporträtt. Jag drog till Roberts jobb ute i Stadshagen - fick nog ett par bra biler iaf :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här: