notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

mera brännvin!

Kategori: Från förr

Nooh nu har jag kollat klart på första säsongen av The Big Bang Theory!
- funderar på att köra på lite Sex and The City nu då..

Den här helgen har nästan varit som många helger förut - jag gick ut både fredag och lördag, tror att det var ett tag sen jag gjorde det.. inte ett långt tag men ett tag liksom..

I fredags käkade jag middag hos mor min. Sen bar det av hem till Kron! Han bjöd på bål så glasen var inte direkt tomma någon gång ^^ Dessutom hade Tutis med sig Gällivare-vatten och Krons pappa bjöd på Jack- och Tequilashots!


Tutis är full och glad i Monzys hatt!

Jag, Rebecca Kron och Emilio slira in på Harrys runt halv två! Har inte så mycket minne från tiden vi spenderade där. Rebecca mådde illa och drog hem så jag fick hennes äckliga X-cider! haha^^ Sen kom Tutis som hade varit på ankan och hämtade mig - vi tog taxi hem till henne. Cissi betalar!

I lördags åkte jag med mamma, Stefan och Therese hem till Malin, Simon o lilla bebis Wilma! Hon va så underbart söt!!! .. o det var på tiden att jag träffade min systerdotter - hon har ju redan hunnit bli en månad! Vi fikade lite och såå.. mycket trevligt!

Runt åtta var jag tillbaka i stan - då åkte jag hem till Tottie! Vi förade för oss själva med dunken och marcoolio ^^ haha.. halv ett ragglade vi mot Rocks! Fick bara i oss EN varsin drink ^^ skulle inte säga att vi är speciellt omogna för det - hade fått i oss ganska mkt hb innan liksom :P Vill minnas att vi käkade på grillen innan vi däcka på tuben hem ^^ Tur att Tottie vakna när vi skulle av, hade inte pallat vakna upp i mörby :P

Idag är jag bakis - men vid liv!
- jag och Rebecca ska träna i eftermiddag så jobbar på att må bättre^^

Tottie... vet att vi någon gång under helgen stod o sjöng mera brännvin.. men frågan är bara när? Utanför Rocks? När vi väntade på tuben? hahaha..

Kommentarer

  • Tottie Hot säger:

    hahaha! tack för helgen cissi, det behövde jag <3 mera brännvin? what? minneslucka? har absolut ingen aning om vad du pratar om? skulle iofs inte bli det minsta förvånad om vi har gjort det - snarare om vi inte skulle ha gjort det heheheh ;) mamma hälsar förresten att du är hemskt välkommen på onsdag och att det ska bli så kul att få träffa dig :)

    2011-04-10 | 22:34:08
    Bloggadress: http://totties.blogg.se/
  • SleazC Ketchup säger:

    =)<3

    hahaha men precis ;P

    Aw =D jag ser fram emot att träffa dem också! hihi

    2011-04-11 | 06:58:32
    Bloggadress: http://cissi08.blogg.se/

Kommentera inlägget här: