notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

kort vecka efter lång helg :)

Kategori: Från förr

Efter långhelgen är det nu dags att ta sig i kragen igen!
- skola hela dagen idag, sen ikväll blir det träning :)

Helgen har varit hur bra som helst :) Riktiga tanto-kvällar, fredagen avslutades på Harrys och söndagen på Anchor. I lördags var jag på landet och käkade påskmiddag med pappa och den sidan släkten. I söndags fyllde Therese år :) Så åkte till mamma för att fira henne på dagen! Igår satt vi i tanto i några timmar innan det blev dags att gå hem ^^

Så nu längtar jag efter sommarlovet!! .. dessutom är jag extremt nöjd med att jag går i skolan så jag faktiskt har sommarlov xD fast... hehe.. kommer behöva jobba i sommar iaf, hyran betalar inte sig själv - tyvärr :/

Track emot? Shysst böjning av verbet trycka^^ men nu ska vi inte vara sådana (a)
- Det var en kille på nyhetsmorgon som sa det.. vårdcentralen hade skickat hem honom med kraftiga blödningar.. Sverige i ett nötskal? ....


Eftersom jag inte har några bilder från Tanto i år än, fick jag lösa det med en bild från förra sommaren ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: