notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

honey honey underbara a-ha

Kategori: Från förr

Sov hos Tottie inatt - vi kollade igenom bilderna från Gällivare igårkväll. Innan det åt vi pizza på hennes balkong :) supermysigt!!

Jag var ledig idag men Tottie skulle jobba så gick upp klockan sju! Efter att ha gjort min opposition hemma hos Tottie tog jag en promenad till stan :) Klippte mig och hör på maken: jag blev nöjd :D

Nu sitter jag och dricker kaffe framför tvn och väntar på att Agnes ska höra av sig - vi ska in till stan och kolla på Dannes vernisage! :) Efter det blir det öl och ikväll bär det av till Tanto tror jag bestämt :P


Jag i Gällivare :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: