notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

home again

Kategori: Från förr

Nu är jag hemma från Gällivare :)
- det var en trevlig resa! Vi hade fullt schema hela tiden, tror att vi sov ut en morgon.. Dagarna spenderade vi med att ta reda på saker om stadsomvandlingen och gruvorna ^^ vi åkte runt och fotade i stan om dagarna. Middagen stod på bordet runt klockan sex varje kväll - Totties föräldrar gödde oss väl! hahaha^^ Så nu blir det detox från all mat - starting tomorrow, då blir det till att träna bort de 10 kg man la på sig under veckan xD

Vi var på krogen och blev ruinerade! En eriksberg kostade 73 spänn!!!!!! så nu äger jag 95 kr fram till lön.. som lyckligtvis kommer i veckan :)

Mina älskade röda lackstövlar med 15 cm klack gick av i fredags :( Helt av.. dumma plastklack! Så.. måste inhandla nya röda lackstövlar med 15 cm klack - men stilettklack, så jävlarna inte går sönder!
- Har lovat mina svarta läderstövletter med 12 cm klack att jag ska lämna in dem den här månaden - de gick ju sönder på nyårnsnatten! Måste även hitta mina svarta lackpumps med ~12 cm klack ... hoppas att de är hemma hos Tottie! De får inte vara borta :(
Skoooor<3
Jag måste gå igenom alla mina skor igen - så kanske jag inte behöver köpa nya skor än.... kanske!

Innan vi åkte hem idag besökte vi ishotellet i Jukkasjärvi - det var riktigt nice =)
Bilder kommer då Tottie laddar upp dem ;) hihi




Kommentarer


Kommentera inlägget här: