notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

hål i foten

Kategori: Från förr

Kom hem från träning för en stund sen, nyss är nog att överdriva då jag har hunnit duscha och käka lite redan^^
- Nu sitter jag och kollar på Sex & the City och dricker te :)

Imorn ska man göra ett inslag ensam .. jag har för mig att jag hörde ngt om att lightprodukter är farligt igen.. men kollar om det finns ngt mer aktuellt eller så.. HA de ska kolla cyklisterna hårdare i sommar - det låter mycket intressant (lätt att göra ngt av) ^^

Igår var jag tvungen att slänga mina älsklingar :( - rosa leopardskor ., dessutom har jag kommit till insikten att det inte bara var skorna som det var hål i: jag har hål i mina fötter!
- asså de blöder inte.. men de är där ..


Idag var jag på och cruisade på tv4. Med andra ord var vi på studiebesök ^^ Det var ganska så roligt - informationen vi fick först var ganska seg.... jag höll på att somna men sen såg jag att det stod ett fossballspel ute på terrassen .. det var mycket mer intressant att studera ^^ det var gult med lite grönt på.. tror inte lokaltv kommer bli min grej? (det var det han snackade om).. det var mer intressant att kolla runt i tv4-huset :)

Måste handla mat imorn typ.. har inte mycket pengar.. men mat vill jag ha iaf.. har lite kvar.. men det börjar bli tomt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: