notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

God morgon

Kategori: Från förr

Om vi inte kallar krig för just krig blir allt bättre? Snacka om förnekelse.... Presitent vill inte avgå efter att ha förlorat val, så han gömmer sig i en bunker - asså det låter så seriöst? .. o sist men inte minst: Grattis Frankrike *suck*.. polisen får gripa kvinnor med burka. Lagstifta för diskriminering. Idioti på hög nivå.

Klockan ringde inte imorse.. men jag vaknade en halvtimme innan jag skulle upp så det var lugnt ^^ Men statan vad jag inte ville gå upp klockan sex! Det tog mig 40 minuter att komma ur sängen ... ännu en fördel med att ställa klockan på två timmar innan man börjar trots att man bor 10 min från skolan ^^

Idag ska vi börja med tv-produktion :) Blir säkert roooligt!
- men sen vet jag inte vad jag ska hitt på.. första gången på länge ^^
Så kanske får för mig at göra ingenting :)

Meeeen nu blir det kaffe!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: