notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

För en sekund kändes det som fredag!

Kategori: Från förr

God morgon!

Igår kväll kom Rebecca hit och hjälpte mig köka upp mina physalis(ar? or? er?)..
- Det kändes bra eftersom jag åker imorn - vore dumt att de låg helt oätna och blev dåliga liksom ^^
Av samma anledning lagade jag maträtten "en blandnig av det jag har hemma" till middag, det blir samma koncept till dagens lunch och middag ^^
... visst jag ska bara vara borta i fem dagar - men det känns onödigt att handla innan ju ^^

MEN kaffet kommer vara slut efter morgonen nu, så det kanske jag kommer införskaffa efter träningen ikväll - om man ska upp tidigt till flyget så kommer man vilja ha kaffe!!

Idag ska det filmas mer - jag ska möta Fatemeh i skolan om typ en timme! Agnes joinar oss klockan elva. Vi ska göra ett inslag om att man inte kan lämna in deklarationen i pappersform i Huddinge kommun. Mycket spännande... Men ah vi skulle ju göra något lokalt .. o det händer inte SÅ mycket spännande i Södertörn ^^ hehe.. så hoppas vi får tag i någon politiker.. annars faller det hela!

Igår skrev jag om mitt personporträtt! Kändes dumt att jag hade skjutit upp skiten i två månader med tanke på att jag bara skulle göra om ena sidan och förtydliga min vilkel. Det tog 20-30 minuter ... att man alltid skjuter upp allt - trots att det är enkla saker som det handlar om!!

Ne nu blir det kaffe!


hihii Rebecca älskar den här bilden vill jag minnas
- hon posar med sodasream i april 2008!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: