notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

ett glas vin på det här skulle inte sitta fel!

Kategori: Från förr

Sitter på min säng och inväntar farfar och Viola.. de skulle kommit kl tre... en timme sen.. så jag har hunnit fixa mig ordentligt i väntan (asså för ikväll). Ölsuget blir ju inte mindre precis.. men man kan inte vara irriterad när de vill komma hit och hjälpa mig sätta upp gardinstänger! .. Hoppas det inte tar allt för lång tid =/ vill ju hinna till Tanto innan det blir kallt helst!!
Yeas ikväll blir det tanto och antagligen krogen på det :P

Såå... får väl inleda kvällen med en kopp kaffe att lugna mina nerver med ^^ haha
- lyssnar på Slash just nu, även det är lugnande ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: