notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

burn baby burn

Kategori: Från förr

HEMMA IGEN :D
- så sitter och glor SATC!


Fan va trött jag är känner jag nu, blir så blödig när jag är trött ^^ haha.. det blir till och med jobbigt när folk är lyckliga på tv^^ haha.. jag vaknade klockan sex, hade svårt att komma ur sängen - det tog mig 30 minuter vill jag minnas! Efter en tripp till skolan för att låna filmkamera (och en tripp hem för att hämta bandet jag såklart hade glömt) bar det av mot Tanto. Gjorde mitt inslag på typ en halvtimme, filmade typ 3 minuter - men allt riggande och justerande tar sån tid!
Sedan trodde jag att det skulle gå fort att redigera - med ICKE!
Satt i datorsalen i typ två timmar.. eftersom jag inte hade käkat sen sju på morgonen höll jag på att svimma när klockan närmade sig två!

Jag lagade korv och makisar, mest för det är det enda jag har hemma typ.. men det var nice! Något som inte är nice är att jag brände mig :( Strax ovanför mitt bränmärke som Emilio orsakade för två år sedan (nej det är inte bortglömt och jag slipar fortfarande på hämdplaner). Det som stekpannan orsakade bör inte vara lika permanent som Emilio-märket: han brände mig med en cigg tills jag började blöda! :O
Sleep with one eye open my friend ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: