notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

one year older, none the wiser

Kategori: Från förr

Vad är det här med att vilja äta fast man är sjukt mätt?

Nu är man ett år äldre, det känns mycket speciellt. Känner hur jag blev äldre och visare .. nej! Det känns fortfarande inte när man fyller år - vad är det med gamla människor att fråga "hur känns det att vara ett år äldre?"... Kanske att man känner skillnad nu när man får gå på bolaget.. nej, jag har inte varit där än - fast jag fååår för nu är jag 20!!

Firade min födelsedag på Rocks i lördags (söndagsmorse). Kvällen började hos Calle och Mr Poppin som hade inflyttningsfest. Det var trevligt men när vår alkohol tog slut drog jag, Jassie och Rebecca (aka Charlies Änglar - vet inte hur vi bestämde att vi var dem, men det är vi i alla fall) till Rocks och drack jack o cola. 

När vi kom in till Lasse i baren hade han redan hällt upp 2 drinkar:
"Jag såg er allt!" sa han och tittade på mig o Jassie! (För dem betalade jag 50 kr) <3

Idag fick jag ett brev från banken - jag skulle ringa dit för att snacka om utlandstransaktioner. Tydligen har någon försökt ta ut pengar på från mitt kort i Thailand. NITLOTT är vad jag skulle kalla det att försöka få pengar från mitt konto.




Nä nu ska jag gå ner till mitt garage, lägga mig i min säng och kolla på Sex & the City!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: