notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

I'm too old for me

Kategori: Från förr

- Mom I'm getting married!
- Do you love him?
- No
- Good, when you love them they drive you crazy. Because they know they can...


Haha jag ligger och tittar på Mångalen och är bakis som ett djur.

Igår började jag dagen med att jag och Tottie gick till donken för att käka frukost. Där var det fullt med barn - så vi tog med oss maten och käkade den utanför. Eftersom det var lördag fick man ballonger: vi tog de sista röda!!

Vi gick även på bolaget och köpte massa finöl. Vi skulle ju fira att vi hade varit nyktra i två veckor!! Klockan fyra rörde vi oss mot gullmars och mötte upp Rebecca. Sen tog vi bussen ut till Krons landställe för att fira att han har fyllt 20!

De bjöds på mat och bål och sen hände det massa grejer:
  • En kille i röd tröja spydde runt klockan sju. (När han körde ngn drick-tävling mot Tob)
  • Tottie fick ett nytt smeknamn: Röd-Tottie.
  • Jag och Rebecca hade seriösa samtal.
  • Jag och Rebecca diskuterade politik.
  • Jag och Rebecca dansade kycklingdansen.
  • Rebecca spydde och åkte hem kl halv tio.
  • Tob däckade i ett litet rum.
  • Tottie hade sönder en stol.
  • Jag och Emilio hade känslosamtal som slutade i tårar.
  • Jag spydde och blev släpad till bussen några timmar senare.
  • Jag spydde mer.
  • Tottie fick ett till smeknamn: Tett.
  • Rebecca kommer inte ihåg hur hon kom hem.
  • Både jag och Tottie har nya blåmärken.
Det var en lyckad kväll alltså!

"Men Cissi jag visste inte att du kan ryska" - Tottie (när hon försökte tyda mina skickade sms^^)



Kommentarer

  • Tottie Hot säger:

    HAHAHAH awesome sammanfattning av kvällen ;D

    2010-10-06 | 12:05:21
    Bloggadress: http://totties.blogg.se/

Kommentera inlägget här: