notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

sunshine through the rain

Kategori: Från förr

Hemma. Hemma hos mamma. Yep, jag är hos mamma. Inte hos Tottie - det känns konstigt.

Började bli sjukt irriterad men så slog jag på 5:an och insåg att Gilmore Girls just hade börjat. Jag blev glad. Ja, jag har blivit patetiskt - och 75 år. Jag vill ha öl. Imorse lyckades jag simulera en bakfylla, jag hade ont i huvudet och var helt seg i hela kroppen. Bara en vecka kvaaar (sen har jag varit jätteduktig).

- Two days without coffee won't kill you.
- Yes, I think i might!


Ikväll ska jag, och alla syskon, äta middag hos Malin och Simon. Det ska bli kul!
... ska nog höra med brorsan om han ska köra upp. Åka buss är jobbigt^^


Igår mötte jag Rebecca vid Djurgårdsfärjan klockan sju. Vi åkte över till Grönan och en timme senare dök även Sindra upp. Egentligen var det massa som vi kände där, men man hittade inte så många bland allt folk. Europe spelade. Vi tryckte oss nästan längst fram!
- Det var en bra spelning, bra blandning av gamla och nya låtar (jag tycker inte de nya är speciellt bra). Jag har tagit några bilder - men hittar inte min överföringssladd. Så lägger upp bilder senare ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: