notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Lyckan kommer till dem som skrattar

Kategori: Från förr

Nu sitter jag ensam hemma hos Rebecca och tittar på tv medan hon (och hennes pappa) är på jobbet. Jag ska åka till skolan om ungefär en timme. Efter dagens föreläsning ska jag ha möte med min seminariegrupp och diskutera boken jag läste igår samt en text jag läste nu på morgonen. Efter det ska jag till Skärholmens centrum och hämta en beställd present till syrran (som hon skulle ha fått på sin konfirmation för 2 veckor sedan).
Eftersom det är fredag så ska jag ut ikväll; troligtvis bär det av till Harrys!
Igår var jag och Rebecca påväg till ungdomsmottagningen, men det var för mycket folk så vi fick ingen tid. Så vi gick och drack kaffe istället. Medan vi satt på NoCo (på odengatan) fick jag ett sms av Calle: han tyckte att vi skulle åka ut till hans och Christophers nya lägenhet i Vårberg. Så det gjorde vi. Där satt vi och kollade på (och kommenterade) när Crille och Stefan spelade tv-spel. När vi skulle hem igen så skulle grabbarna ner till Hannas (och dricka öl) i Vårbergs centrum. Eftersom vår t-bana skulle gå om 25 minuter när vi kom fram så hängde vi med in till Hannas ett tag.
Man lär sig mycket av att titta på tv:
"I en löneförhandling är den som säger en siffra först den som förlorar"
"Man ska begära dubbelt så mycket lön som man egentligen vill ha"

Dessutom var det en man som kallade sin penis "Stellan Skarsgård": för det är det manligaste som finns.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: