notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

lucky lucky day

Kategori: Från förr

Började dagen med att snoozade i en timme, äta frukost i en timme och ha 10 minuter på mig att fixa mig! Ja, jag satte alarmet mycket tidigare än vanligt. När jag skulle springa till bussen lyckades jag även slå mig i ansiktet med nycklarna. '

Jag kom till Södra station exakt när ett tåg gick - men det kom ett fem minuter efter (ja, pendeltågstrafiken fungerar som vanligt). Men: jag gick inte på det tåget. Varför inte? Det ska jag berätta - jag missade att gå på! Men det var inte mitt fel. Tåget kom på fel sida perrongen, jag lyssnade på musik och smsade.

I skolan mötte jag upp Kiran och käkade lunch. Det var trevligt, vi har inte snackat ordentligt sen ... vi gick i samma klass i gymnasiet?

Eftersom Kirans föreläsning började en timme innan min så hade jag en timmes lucka. Då skulle man kunna tro att jag skulle läsa kompendiet till seminariet som jag har på fredag. Men jag ringde Tottie istället.

Under föreläsningen slog jag min piercing med pennan det gjorde ont.

Nu sitter jag hemma och tittar på Bones - ska egentligen läsa kompendiet till seminariet: men skulle bara... eller jag är trött så ... eller hmf nej jag har ingen bra ursäkt; och det står jag för!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: