notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

jag är hellre en anka i en liten pöl än en anka i ett stort hav

Kategori: Från förr

Fredag :)  - Imorgon har jag inte varit full på en vecka. Ja, gud vad jag är duktig.

Ikväll ska jag se Europe på Grönan, sen antagligen bara åka hem.. eller få någon annan att umgås med mig. Tottie ska till skolan o göra något skojsigt. Så vem vill vara nykter med mig? ^^

Hur ska jag klara en kväll utan Tottie? Jag har ju umgåtts med henne hela veckan - vi är typ som ett gammalt gift par.

Luggen är rosa nu by the way.

Igår åt jag och frugan tacos sen var vi på Bio och kollade på Inseption. Den var sjukt bra, att båda två var tysta i 2,5 h är ett mycket bra betyg!

Egentligen har jag inte så mycket att berätta just idag, men skriver bara för skrivandet skull. Jag kan ju berätta om gårdagens bravader - vi var som sagt på bio. När vi gick hem så prommenerade förbi Harrys utan att gå in! Det krävdes dock att vi fick bråttas med Dean som försökte släpa in oss.. Men vi var duktiga och gick hem. När vi kom till Stureplan så var det en grabb som stod och skrek att han ville ha en Time-Out (av oss tydligen). Vi förstod inte riktigt vad han menade - så vi sket i honom och gick vidare. Sen var det en gubbe som hoppade ut ur några buskar och frågade om han fick ta kvällsbilder på oss.. Då började vi gå lite snabbare. Haha..

Nu ska bi ner på stan o handla lite ...





Kommentarer


Kommentera inlägget här: