notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

idag ska man rösta!

Kategori: Från förr

Idag har jag röstat för första gången i ett riksdags-/kommun-/landstingsval. Det känndes bra. Nu sitter jag och tittar på SVT:s valprogram - jag är så vuxen!

Jag hoppas verkligen att folk är smarta nog att inte rösta in SD i riksdagen.

Igår var jag på middag hos Malin och Simon. Det var första gången som jag hälsade på dem sen de flyttade (i Juli). Alla syskon utan Helene var där och käkade en tre-rättersmiddag bestående av Skagenmacka, Köttfärspaj och Marängswiss. Sen spelade vi TP på Wii: jag och Rikard vann ^^
- efter det spelade vi även Wii sport och lekte med balanceboarden: så jag har träningsvärk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: