notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

en socke och två tjocksockar

Kategori: Från förr

Jag träffade på en äcklig man utan tänder vid min nattbuss i tisdags..

- Har bussen mot orminge gått?  jag
- Hahahahah, ja den gick precis! äcklig man utan tänder
.....
- Du ser trött ut och borde köpa kokain hahahahaha, läskig man utan tänder

.. så jag tog en taxi hem.



Idag ska jag läsa en bok till skolan "Heligt och profant" - Mircea Eliade, har "bara" 90 sidor kvar. Jag ska dessutom läsa en text på internet och kunna jämföra innehållet i texterna.

Måste fixa med mitt studiemedel, gå till biblioteket och uträtta lite fler ärenden. Har för mycket att göra på för kort tid. Kommer inte hinna med så mycket i helgen eftersom jag fyller 20 då. Jag kommer vara upptagen med att fira mig liksom.

Jag ska egentligen hinna jobba också .. och köpa en ny bas (min födelsedagspresent! hihi).


.. Sååå jag tycker att jag tog ett bra beslut när jag bestämde mig för att fördriva tiden på facebook och med att skriva i bloggen ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: