notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

det hände en grej!

Kategori: Från förr

Let's see vad har man gjort på sistonne?

.. Den största skillnaden är väl att jag började skolan i måndags. Läser Religionsventenskap A. Första seminariet är nästa måndag - så det är bara att börja läsa kurslitteraturen. Jag kommer missa första tentan på grund av Close-up-kryssningen, smällar man får ta.

Igår firade jag att jag hade klarat medierättstentan med att gå på Anchor. Innan dess åt jag med Emy på Jensens Bofhouse: vi käkade den vanliga flank-biffen för 49 spänn och sedan en favoritkorg med massa friterad kyckling, mozzarellasticks och liknande. Det var gott.

På Anchor blev det en eller fem öl, (en shot agwa och en jack med cola-topping) för mycket. Så det slutade med att jag stod på scen med två personer som faktiskt kan sjunga. Kommer inte ihåg vad vi sjöng - så det lät säkert bra!

"Festen sluta lika fort med att nån spydde ner sig i en port" - Charta 77

Jag skulle inte spendera så mycket pengar och skulle egentligen gå hem tidigt. Så jag tog en taxi hem klockan tre. Men som regerande taxi-mästere så kostade det bara 200 kr ut till Nacka. Taaackar Taaackar! (Y) =D 


Nu är alla pengar sluuut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: