notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

damdidamdam

Kategori: Från förr

Dagens bedrift: jag råkade nypa mig själv i ögat!

Igår åkte jag hem till Tottie igen, vi kollade på film och åt glass och pop-corn! Ikväll ska vi väl sysselsätta oss med någonting liknande.

Idag har jag haft seminariemöte med min grupp på Hurry Curry. Efter några timmar och några koppar kaffe så hade vi diskuterat igenom det vi ska prata om imorgon på seminariet. Jag och Rebecca (från skolan) gick på stan en liten sväng efteråt - på drottninggatan stötte vi på Isabelle som också går JMS, men med en annan inriknting än vad jag går. Vi bestämde att vi från JMS borde ta en öl någon dag. Efter det började jag röra mig mot Tottie igen, i tunnelbanan mötte jag på Kron som skulle handla inför helgen. Vi ska fira att han just har fyllt 20. Man möter alltid folk man känner inne i stan!

Nu är Tottie och jobbar. Så jag sitter ensam i hennes lägenet och segar framför TV:n ..



Bara 2 dagar kvar till alkohol.


"Han är ju inte en dvärg annars"


Kommentarer


Kommentera inlägget här: