notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Close-up!

Kategori: Från förr

Idag bär det ut till havs! - Close-up båten nästa ;D

I tisdags skulle jag inte ut, så jag hamnade på Harrys. Dert började med att jag och min kära mor argumenterade lite lätt. Så jag drog till Jackie och blev bjuden på vin. Vi åkte in mot stan och Harrys.
- På tunnelbanan började vi diskutera politik - som vanligt innebar det att jag blev lite upprörd - dessutom la sig en man, som satt en bit ifrån oss, sig i diskussionen. Han och jag delade inte riktigt åsikter om man säger så.. Efter ett tag påstod att han dessutom att var sjöman, eftersom han hade en segelbåt. Då fnös Calle ganska ordentligt åt honom. Haha ^^

Jag blev bjuden på inträde och en öl - eftersom jag inte har några pengar. Hur jag fick tag i mer alkohol kommer jag inte ihåg. Men kvällen slutade med att jag sov på golvet hos Crille och Calle ute i Vårberg. När jag vaknade så var Ingrid och Crille fortfarande vakna och fulla. Eftersom jag skulle till skolan så drog jag därifrån på morgonkvisten; och fick sällskap till tåget av en aspackad Ingrid! I skolan hade vi redovisning av en intervju - jag var inte direkt förberädd, men eftersom jag hade gjort uppgiften så var det bara att se glad ut och köra på. Dessutom hittade jag 20 kr i min plånbok så jag hade råd med en liten macka och cola - morgonen var räddad! 

Efter skolan begav jag mig till Huddinge; hem till Janet, Mikki och Josh!
Janet hade lagat mat, kaffe och paj - det var jättegott (: Efter vi hade käkat drog Mikki och Josh iväg till Skärholmen. Då drack jag och Janet mer kaffe och snackade om allt mellan himmel och jord. Trevligt som fan måste jag säga!  
- När jag kom hem efter mitt besök hos Huddinge-systrarna hade min egen syster och hennes polare lagat middag^^ Jag hade egentligen tänkt skriva ett PM till skolan igår - men jag var för trött så jag la mig i sängen och kollade på Sex & the City istället! Somnade tidigt, så jag vaknade klockan åtta imorse. Det som är positivt med det är att jag har hela dagen på mig att packa och fixa inför kryssningen.




Bild från Tallin-kryssningen förra sommaren.
Insåg just att jag gör "The Shocker" ^^ haha eller som Tottie skrev:
THATS WHAT WE BALL VID SHOCKER!!

Appropå båt och Tottie - vi har bokat Sweden Rock-båten nu också!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: