notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

'cause i'm a non-believer

Kategori: Från förr

Så var man hemma igen från en mycket händelserik resa - eller vad vi nu ska kalla det...

I torsdags mötte jag Tottsie i fältan och tog min första sväng till bolaget! Vi drog hem till Tottsie där Emma väntade på oss. Senare kom även Crille, Calle och Kron. Efter att ha druckit en del alkohol drog vi oss mot Värtahamnen och Close-up båten!

När tax-freen öppnade köpte jag och Tottan 2 flak tjejdricka (= sånadär små burkar med gin-läsk) - min var till och med rosa! .. Satan vad det blev sliskigt efter ett tag..  

På The Kristet utseende blev jag och Jeanette nästan nerslagna av en idiot som knuffade bak oss från första raden(vilket resulterade i att vi slog honom lite lätt i ryggen och sidan). Då tog han strypgrepp på Janette och höll i min käke! Så en kille i vit tröja blev lite arg på idioten och drog bort honom från oss - och fixade så vi fick stå längt fram igen. 

Fram mot morgonkvisten hände en del skit som gjorde att jag var förbannad/hade panik i några timmar. Det innebar även att jag inte hade någonstans att sova - så jag vandrade runt på båten i min ensamhet. Tillslut fick jag tag i Rebecca som snart skulle gå upp för att gå till jobbet, så hon fick äran att snacka med mig i telefon i en timme eller två. Då sken solen och jag satt på däck och stirrade på Åbo.

Eftersom jag inte kunde gå och lägga mig fortsatte jag supa och vandra runt i båten. Hittade lite folk att umgås med - och efter att ha fått diskutera politik mådde jag lite bättre. Dessutom fick jag låna en säng - sov i 2 timmar. Sen var det dags att gå på jakt efter min vänner, tröja och korthållare (med hyttnyckel, leg, etc).

Efter att ha ätit upp Krons och Totties chips, sovit en timme till, blivit väckt av städare och suttit på däck med Calle så var det dags att lämna båten.


(Har för mig att jag fotade en del, så när jag har lokaliserat min överföringssladd så kan jag lägga upp lite bilder..)

Jag kom hem och var helt jävla slut. Så självklart skulle min mor tjaffsa med mig. Gick och la mig, kollade på Sex and the City - och prata i telefon med Rebecca - innan jag somnade.

Nu sitter jag och dricker kaffe och cola .. ska snart hoppa in i duschen och sen packa för att åka till landet..






Alla gör misstag, det är hur man hanterar dem efter som räknas 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: