notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

well well well you just can't tell

Kategori: Från förr

Trots att jag går i skolan känns det inte som att jag har någon direkt koll på dagar, datum, veckor och så vidare.. Det känns alltid som det snart är helg!

Förra helgen hamnade jag på Harrys - för ovanligthetens skull! Dessutom tyckte jag tydligen att det var en bra idé att köpa drinkar till mig och Rebecca. Så är inte riktigt säker på vad som hände senare på kvällen, inte heller på hur jag kom hem til Rebecca ^^ .. Dagen efter vaknade jag av Linas ljuva stämma när hon hoppade upp i sängen och pratade "tyst" med sin syster! haha .. efter ett tag tog jag och Rebecca oss upp ur sängen och vandrade runt på stan en stund - jag köpte en ny tröja, örhängen och ett halsband!

På kvällen lagade vi en romatisk middag bestående av kyckling, grönskaer, såser och vin! Sen var det dags att möta Tottie. Eftersom hon går på Gällivare-tid så fick vi vänta i tc .. där kom en indian fram och gav oss en varsin kram, dessutom sa han att vi såg bra ut. Underbar början på kvällen :)

När Tottie dök upp drog vi till Alvik där vi träffade på Tob och Kevin - vi joinade deras förfest på tunnelbanestationen. Dit kom det fler och fler. Tillsist var det dags att röra sig mot Gamla Tryckeriet och W.A.S.P! =D de var braa!!

Efter de hade spelat var fröken Tottelie aspankad och ville inte hänga med ut. Så jag och Rebecca drog oss mot Rocks. Innan vi gick in så hamnade vi på en förfest med Rebeccas polare!

Väl inne på Rocks blev allt lite luddigt - jag kommer dock ihåg att Steven sa att jag såg ut som en häst! .. och att Anna tyckte jag såg mer ut som Courtney Love nu när jag har klippt lugg^^ Dessutom fick jag höra ett nytt krydd-skämt: Vilken krydda har sin egen öl-tidning?
KLURA PÅ DEN NI!

Även söndag morgon vaknade jag upp hos Rebecca. Vi var bakis hela dagen ...

Idag är det tisdag, så imorn är det onsdag - och efter onsdag är det nästan helg!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: