notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

we have our headline

Kategori: Från förr

Tredje dagen utan kolhydrater!
- Kände att det var dags att göra något nyttigt (eller ah gå ner i vikt helt enkelt) ^^
Det enda som e lite fuckat med det här är att man inte blir lika mätt ., men men det e ju inte farligt att vara hungrig...

I måndags kom Calle och hämtade mig med bilen, jag skulle egentligen plugga - men ... jag blev full istället! Vi åkte ut till Vårberg och söp Micke hade hadlat massor av alkohol! Alla förutom jag och Saga åkte runt tio-elva till Harrys. Jag stannade och väntade på att hon skulle klippa klart sina byxor och bli full. När vi var klara betalade Micke vår taxi till stan.

"Hej Arash, vi betalar inte idag" 

Det var kareoke-kväll och jag tror att alla vaar uppe och sjöng. Det blev lite drinkar och hemgång klockan tre. Jag hängde med Saga tillbaka till Vårberg och sov på en soffa utan täcke.

Dagen efter skulle jag till skolan och förberada redovisning. Efter tre timmar (och endast ha käkat fyra satsumas) fick jag åka hem. Var hemma i typ en timme innan jag skulle in till stan och möta Rebecca. Vi skulle gå vår prommenad - så jag köpte en ny handväska.

Idag hade vi seminarie i skolan - efter det åt jag lunch med Rebecca och Jessica i skolan. Det enda jag kan köpa där är Cesarsallad. Men den var helt okej så (:

Klockan två mötte jag Emy och vi drog till Jensens Bofhouse - där åt jag kött och sås^^ haha.. När vi hade käkat klart bar det av till Hägerstensåsen för att hjälpa en Emy känner med sitt projektarbete. Vi skulle ha åsikter om reklam och dricka kaffe typ .. det va soft!

I helgen är det Halloween så jag sparar mina pengar till dess - och till Paris helgen efter =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: