notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

"Vi are the hardcore supar-stars"

Kategori: Från förr

Helgen som nu är över började i torsdags. Då spelade Posh Vandals på Harrys!
- Den kvällen började med att jag Tottie och Emilio satt hemma hos Tottan och drog i oss en halv box vin. Sen bar det av till Harrys och en hel del öl konsumerades. Jag och Tottie röjde röven av oss och vaknade därför med tunga tunga huvuden.

Fredagen inleddes med förvirring; jag lyckades åka till skolan "för tidigt", åka tillbaka till Tottie, åka till skolan igen och inse att jag skulle ha varit i skolan då jag åkte dit första gången.

På kvällen dracks det flitigt igen - och vi hamnade på Harrys än en gång! Den kvällen slutade med idiotiska kommentarer, skrik och panik. Egentligen ingenting ovanligt...

På lördagen mådde jag lite bättre än dagen innan. Lite sliten men ingen direkt baksmälla. Jag och Tottie började dagen med att dela på en asgod pizza, sen åt vi chips och drack cola framför Sex and the City.
Senare på kvällen drog Tottie för att jobba i baren på KTH. Då kom Rebecca dit och höll mig sällskap - vi förade. Under den kvällen drack jag 2 jack och cola + en öl på förfest, Bergs Sektionsdrink på KTH, 1,5 Jack och cola på Rocks. Sen började jag må illa - kände mig inte full, men mådde illa (kan bero på att jag bara hade käkat en halv pizza och lite chips under dagen). Så jag och Rebecca drog till donken och käka pommes, sen blev det hemgång kl två ... ´he-he..

Den här veckan blir det skola varjedag - seminarium på onsdag. Dessutom har jag slutat äta kolhydrater och ska börja motionera mer. Hoppas på resultat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: