notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

nu har jag samlat mod - nu får det fan vara nog

Kategori: Från förr

Idag kände jag mig mycket student:ig - pluggar röven av mig, åt nudlar och har letat fler lägenheter i förorten ..  haha..


Jag vill tillbaka till sommaren:



I somras började jag och Tottie mornarna med ett glas vin (oftast mer än ett)



Romantiskt som satan ^^

 




BÅÅT BÅÅÅT BÅÅÅT


Calle och den flygande korven ^^


Emma och korv-sugröret!

Man ska inte tappa bort sig!



Calle RAMLA!




Kron fyllde 20 - så vi byggde en hög ^^


En BÅÅÅÅÅT till :)


Fröken Tottelie Awesome!


Nu orkar jag inte ladda upp mer för tillfället ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: