notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Don't talk about moonshine!

Kategori: Från förr

Idag blir det båååt båååt!! hih
- SRF-kryssningen.

Just nu sitter jag i pyamas och lyssnar på Hardcore Superstar. Taggar till inför kvällen och dricker alldeles för mtk kaffe - så e lite hypad!

Detta bidrar till att det bli förjävla svårt att plugga .. hehe.. både idag och igår gick jag upp tidigt för att plugga inför nästa veckas tentor - dutti tjej.

Igår pluggade jag som sagt (från sju till ett ungefär), sen träffade jag Emy: vi käkade middag på Jensens Bofhouse. Det är alltid lika roligt att träffa Emy - tillsammans kan vi bli lite runda under fötterna på en öl! haha... När Emy åkte hemåt drog jag till Kron - där var även Calle och senare kom Monsi och Mr Poppin :)

Vi drog och bowlade vid gullmars. Fast det var bara jag Calle och Kron som faktiskt spelade. Jag vann (enligt Crille och Monsi) för jag använde bara rosa klot! Jag är helt berädd att hålla med dem ^^ hih

Efteråt hamnade vi på Harrys, det var mkt folk där - band annat lilla Felix, Sussi, Linnie och Jackie. Trots detta var jag tvungen att dra hem tidigt (dessutom drack jag bara EN öl). 

Om en timme ska jag åka till Tottie och börja föra inför kryssningen - så det kanske är dags att börja fixa till sig ;D 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: