notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

bränt kaffe och blött hår

Kategori: Från förr

Yep, satte på kaffe för typ en timme sedan. Sen pluggade jag, satt vid facebook, fick för mig att duscha - så ja, kaffet var helt bortglömt.. så nu får jag dricka kaffe som smakar bränt ...

Idag har gick jag upp klockan sex för att vara i skolan klockan nio. Hade tenta idag. Det tog mig 45 minuter att bli klar med den, sen var det bara att åka hem. Snart ska jag hämta barn på dagis och fritids - sen vara barnvakt.. efter det är det bara att gå hem och plugga igen .. och upp klockan sex imorn igen - då¨är det NÄSTA TENTA.

Nu lyssnar jag på Cry, Cry, Cry - Johnny Cash
- har inte lyssnat på Mr Cash på ett tag .. dåligt av mig ^^

Imorn ska jag verkligen njuta av att tentorna är avklarade för studen! 
- Ska möta min fru i stan!! Har inte träffat Förken Tottilie på länge nu :( .. Dessutom kommer Miss Jackie till Stockholm så henne ska jag också träffa. Klockan nio blir det tentaöl med mina klassvänner - sen skulle jag inte bli förvånad om jag hamnade på Harrys ^^ haha



Jag börjar vänja mig vid den brända smaken - det är väl som allt negativt; man vänjer sig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: