notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

tiiimee too saay gooooodbye

Kategori: Från förr

Ja, jag känner mig lite smått döende .. har haft en maraton-hostattack i flera timmar nu, eller man skulle kunna säga att den började förra veckan - men har blivit mer intensiv nu ..

Det är vinter - så självklart är jag sjuk.

Just nu är det extra synd om mig. Jag kan inte ens ligga ner: då går det inte att andas. Luftrören tjuter och snoret rinner som ett vattenfall. Ja, jag känner mig riktigt fräsch. Jag kommer missa både skola och jobb den här veckan - skitskoj... verkligen .. men eftersom jag ändå inte kommer att få sova så kanske man kan skriva lite rapporter som skulle ha varit inne för längesen eller ngt ..

I helgen var jag och Emy hos Emma :) det var roligt - hade inte träffat fröken Emma på typ ett och ett halvt år!
- i fredags var vi på kåren (i skövde) och på lördagen var jag dödssjuk. Tror att jag sov hela dagen .. och nej, inte bakis - sjuuuk :( och det är mkt värre .. bakis e man bara i en dag, sjuk är man i typ .. hela livet ...

Imorn bör jag ringa doktorn..

Jag har ingen ny bild på när jag e sjuk - så tar en gammal: den här e från 2007 ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: