notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

just like I knew you would

Kategori: Från förr

I fredag var det Halloween-fest på Harrys: jag, Rebecca och Tottie var Charlies Angels.

Efter skolan träffade jag Tottie och vi handlade inför kvällen. Sen bar det av till Rebecca - vi skulle käka middag tillsammans. Förfesten var hos Kron och folk var redan fulla när vi kom dit ^^ haha.. detta resulterade i lite obligatoriskt drama. När det var löst så kom vi iväg till Harrys, fulla och glada. Vad hände där? Jag vet inte.. haha eller det är mer ett blurr av sekvenser som jag minns ^^ Kvällen slutade i alla fall med att jag och Rebecca stod och snackade med vakterna och personalen - de blev liiite trötta på att vi inte ville gå hem xD Sen stod vi utanför och var sociala ett tag - fråga mig inte när vi kom hem asså!

I lördags var det dags för Rock Halloween-fest!

Efter många om och men åkte jag och Rebecca på förfest hos Johan, vi hade redan druckit en hel del hemma hos Rebecca innan. Så vi blev lite kalas!
- Vi var på Rocks vid tolv-tiden och började dricka massa Jack och Cola. Det kändes då som ett klokt beslut (kanske inte lika klokt dagen efter) ^^

Rebecca var så full att hon började gråta när hon såg en alkis med en hund; då var det dags att käka lite mellanmål xD

Rocks hade öppet en timme extra (eftersom man skulle ställa tillbaka klockan), så man han bli extra full! Mot slutet av kvällen kom även Sandra, Johan och massa tillhörade dem till Rocks! Så Jag och Rebecca drog såklart på efterfest hos Johan efteråt - efter en timme eller så var det dags att försöka komma hem... det tog sin stund vill jag lova, vi skyller på de 10cm-klackar vi båda hade på oss^^ ; vi vilade oss en stund på Järntorget vill jag även minnas xD DVS - vi ramla och kom inte upp ^^ haha

Ny vecka nya bravader - på söndag bär det av till Paris :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: