notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

i'm the man who murdered love

Kategori: Från förr

Nu ska jag egentligen göra skolarbeten.. men jag har ingen ork eller lust.. Den här veckan har jag gjort klart två av fyra PM - men borde göra ett till, det kommer ju inte bli lättare; och jag lär ju inte få mer tid senare .. Igår fick jag dessutom veta att jag måste göra om en tenta (den första) .. skitkul.. men aja, smällar man får ta när man väljer att ha ett liv samtidigt som man pluggar!

Idag ska jag umgås med Emy på dagen, sen blir det utgång ikväll!
- ska checka Posh Vandals på Klubb Gås :)


Haha - jag och Emy 2006!
.. lika fulla som vanligt ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: