notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

I am still right here

Kategori: Från förr

Hemma efter tenta. Det gick inte så bra nej, vadå? kan man inte bara plugga dagen innan och hoppas på det bästa? Jo. Det kan man ibland, nu räckte det nog inte till.. men jag svarade på alla frågor!

Nu sitter jag och lyssnar på Mr Cash. I fell into a ring of fire .. så kanske man kan se det ja .. eller mer en boll av eld idag.. blah, hoppas jag överlever :)

Till er alla: I'm not the one you want babe, I'm not the one you need. Jag har en tendens att trassla till det för alla - MER ALKOHOL - men kanske framförallt för mig själv. Jag är ett stort trassel.. hahaha.. nej jag vet inte om man ska skratta eller gråta. What have I become my sweetest friend? Det sa jag ju just, trassel. Om det fanns trassel gjort av alkohol hade det varit en synonym till mig.

Så idag? Passa små barn på eftermiddagen. Borde säkert göra skolarbete men det lär ju hända.. ikväll lär det bli en massa degande om man inte hamnar ute och tar en öl.

Nu är det onsdag = NÄSTAN HELG!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: