notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

900 ml glass, nästan 500 g kakor och G som i gemenskap

Kategori: Från förr

Jag och Stina kan svulla! - och detta kan man inte säga för många gånger: G som i Gemenskap är den bästa filmen ever!

- Nu lyssnar vi på snyft-musik. SO TAKE A LOOK AT ME NOW!!! Båda sitter med tårar i ögonen .. fan vi beter oss som tjejer ibland. Fast bara när ingen ser... you were the only one who ever knew me at all...

Imorse vaknade jag upp ensam i lägenheten - Stina var på välgörenhetsuppdrag. Jag hade sovit gott trots min ensamhet. Det trodde jag inte att jag skulle göra: helt ensam i en läskig grå lägenhet. Fast jag somnade med TVn på och mobilen i handen. Nej, jag tycker inte om att vara ensam.

Torsdag är en dag närmare helgen. Imorgon kväll blir det Crazy Lixx på 7 Sins Hotel :) Hela dagen ska däremot spenderas med skolarbete. Har två artiklar att skriva.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: