notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

som asfaltsbarn blir man galen: om man e borta mer än en timme från stan!

Kategori: Från förr

Idag mår jag bättre; bara snorig. Hostan har lagt sig och igelkotten i halsen har lugnat sig! Men borde antagligen ta det lugnt idag också - dicka mycket te och tvinga mamma köpa godis när hon åker från jobbet. Detta trots att Almost Famous spelar på H62 ikväll - kollade iofs på dem förra torsdagen. Så jag borde vara förlåten om jag missar dem idag?

Det va ingen skola idag - så jag sitter hemma och pluggar. Kan ni tänka er?! Nej, inte jag heller. Men jag har litteraturseminarium imorgon - så det är väl bäst om man har läst det som ska diskuteras. (Mest för att det är betygsgrundande). Nu har jag läst tre av nio texter. De är intressanta - men jag har, som alltid, svårt att konsentrera mig när det tar för lång tid. Därför tar jag en paus nu. Funderar på att koka mer te, eller kanske kaffe.. dessutom är jag sugen på tomat. Min hjärna behöver näring!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: