notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

remove my brain

Kategori: Från förr

nu är det noll-tio! - ja det e så man ska säga det ^^ hahah..

nyår var galet :D
- träffade Charlie i Liljeholmen vid tre-tiden, sen drog vi hem till honom - Jasmin agerade frisör och alla gjorde sig i ordning! Sen började vi supa - så var lite berusad när jag kom hem till Sandra (där jag käkade middag). Det var trevligt och gott. Vid tolvslaget stod jag, Rebecca och Jasmin mitt på slussen och skålade ^^ Efter lite om och men kom jag och Jasmin iväg till Harrys. Där röjde vi till klockan fem - sen fick jag släpa med mig tre muppar (aka Jasmin, Charlie och Manne) i en taxi hem till Pete ^^ Där festade vi tills vi däcka! Tror att jag sov i två timmar.

Dagen efter käkade jag o Jasmin på donken innan vi skiljdes åt. Åkte hem och däckade i sängen! Senare på kvällen blev jag utsläpad på krogen igen ^^ Harrys .. Det var sjukt lite folk där :O 

Fick inte vila ut på lördagen heller - jag och Tezzi åkte - lite spontant - och röjde i Skövde ^^ hahah .. Gratis e godast ^^ hahah ., rejält sliten åkte man med tågen hem igår och somnade runt nio på kvällen!

Idag har jag jobbat halva dagen - nu slappar jag bara ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: