notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

No We won't shut up We're just babblin' on and on

Kategori: Från förr

Känner mig inte så sliten som jag borde ... Är det så att min kropp har gett upp tanken på ett hälsosamt liv och anpassar sig till situationen: eller är det bara tillfälligt!?

Spenderade både fredagen och lördagen på Rocks! Fredagskvällen var brutal - mammas kompis fyllde 50 så vi var där på middag, så alkoholintaget började tidigt.. jag och Robert va riktigt rock n' roll o ledde antagligen ligan (även fast Eva, mamma och de andra damerna va oss hack i häl!) ^^ Mötte Tezzi i slussen, rullade in på Rocks innan inträder (för en gångs skull). Sen flög timmarna förbi - kanske ska tacka Charlie för stödet i slutet av kvällen: hade vissa svårigheter att stå själv^^ Men jag, Rebecca och en nyfunnen vän ragglade hem till Pete på efterfest! "Du har lila byxor - och du har röda!". Senare på morgonen drog jag och fröken Sjölund hem till henne och slaggade lite! Åkte till Jasmin framåt kvällen; hon klippte och färgade mitt hår (tack darling). Sen bar det av till Wollmars, där försökte man komma igång igen - det var segstartat! När vi stod och väntade på Rebecca tappades min telefon. Så den fungerar inte längre .....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: