notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

när man har tid så tänker man.

Kategori: Från förr

Det är inte bra att vara hemma - man tänker för mycket!! Nu lät det kanske som jag vore deppig, men så är inte fallet! Min hjärna är ganska komplex och det får plats för mycket skräp..

Dagens tanke: VAD ÄR SKILLNADEN MELLAN EN KAKA OCH ETT KEX??
Först tänkte jag att kakor är sötare - men tänk bara: mariekex eller ballreinakex. De är också söta. Sen att det var någon slags sylt/gegga i kakor - men det har varken drömmar, finska pinnar, havreflan osv osv.. dessutom har ballerinakex gegga i sig. Kex är saltare? hm nej. Och vad är rån? ett kex eller en kaka? hmm.. själv tycker jag att de som är helt platta (men ja rutiga - fast lxm "en våning") är ett kex, lika så de med två "våningar" o gegga mellan; MEN de med tre våningar och gegga (som är kortare) de känns mer som en kaka ... detta tål att tänkas på ^^ haha

Kommentarer

  • Stina säger:

    Som de sanna journalister som vi ska bli tycker jag att vi ska ta reda på detta. Och skriva en debattartikel om det till sbst.

    =D=D<3333

    2010-02-09 | 18:41:37
  • Cissi säger:

    hahahah ah det borde vi verkligen :D:D:D:D <3<3<3<3<3 kakor e fett sleaze - för att inte tala om këxxx ;D hihi

    2010-02-10 | 01:26:26

Kommentera inlägget här: