notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

it's dangerous to live I am told

Kategori: Från förr

Sjuk igen .. sitter hemma o hostar lungorna ur bröstkorgen. Det känns som hjärnan är påväg ut ur näsan och jag har feber.. självklart tycker jag extremt synd om mig själv!

Kollade just på Smala Sussie...




Helgen har varit nice - men slitsam!
- I fredags var man på Harrys och röjde ^^ efterfesten var i Södertälje! Sov för lite - åkte hem så jag hann byta om och käka innan man var on the road again. Kände mest för att sova igår - men drog till Rocks iallafall, och efter det blev det Heavens! JAG GICK NER I BRYGGA UTAN HJÄLP!

Idag är mår jag piss och måste börja med en skoluppgift som ska vara klar imorn... sköj..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: