notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

cupid has flown the co-op

Kategori: Från förr

Jag är sjukt trött idag!
.. ne jag stannade inte hemma igår kväll! Emy skulle på spelning - och jag har saknat henne som skam. Så jag hängde med :) det blev några öl och massa skratt! Vår humor är unik!!! hahaha.. det va en brud som kasta cider på oss: så självklart började vi garva o röja framför henne! men lite stolt är jag över mig själv: var hemma strax efter tolv!


Det var mindre kul att jobba idag .. somnade ett tag i massagestolen i vilorummet! haha.. det ska bli skönt att vara hemma o sova imorn!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: