notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

rock n' roll

Kategori: Från förr

Nu sitter man här och hostar igen!
- höll på att bli frisk, kändes riktigt bra faktsikt. Sen tog jag det mogna beslutet att gå ut igår.. känner hur jag samlar vuxenpoäng.. Men det var helt klart värt det - Jackie och John var och hälsade på i verkligheten! Då måste man fira - har inte träffat min lilla Jannike detta år. Kvällen började med att jag mötte Crille på Harrys - tog en öl. Fick lite tråkigt så vi letade upp Lillz, som för övrigt var utklädd till tjej och drog mot en förfest som inte blev av. Då drog jag och Crille tillbaka till Harrys igen. Vi drack mer öl medan vi väntade på folk. Felix och hans vän Danne dök upp efter ett tag, likaså Natha och Ingrid. Senare kom min älskade Stina springades (trots att vi båda skulle vara hemma och plugga). Jackie, John och en av deras vänner dök upp närmare midnatt! Vi hade askul, blev fulla och dansade på scenen - som alltid. Jag höll på att ramla ner när jag var påväg upp, men Stina fick tag i mig! haha.. Kvällen slutade hemma hos Felix klockan sex - så fick sova i två timmar innan det var dags för skola. Tur att jag och Stina kan vara sleaziga tillsammans i skolan! hahah.. helt värdelösa föreläsningar, eller var det så att jag inte lyssnade och somnade? svårt att säga!



"Jag tänker bara kissa här om du fotar" - S <3

Nu är det dags att damma av basen igen - det gjorde jag rent fysiskt igår, men i alla fall. Det jag menade var att planerna om band börjar arta sig! Nästa bandmöte på måndag - so soon I'll become the rockstar I was born to be!   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: