notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

när tar vintern slut?

Kategori: Från förr

Jag har inte lyckats ta mig till skolan på två dagar! Igår var det verkligen snökaosets fel. Jag gick till bussen, stod där i kylan i 40 minuter och när jag inte kunde röra fingrarna längre gick jag hem. Jag kan tillägga att jag har för svaga nypor för vårt lås här hemma: jag fick inte upp dörren och fick klättra genom ett fönster för att komma ut respektive in. Idag orkade jag inte ens försöka ta mig till skolan när mamma sa att det fortfarande var kaos! Imorgon ska jag dock göra ett försök! Då ska jag även träna efter skolan.. Dags att komma igång nu efter min kakdiet!  

UPPDATERAT: http://sbst.blogg.se/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: