notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

jag i ett nötskal.

Kategori: Från förr

Hjärtklappning, kramparkiga känslor i ena handen och svårt att andas - det var längesen, panikångest. Den här veckan är för mycket: för jag har gjort för lite. Skolan.. jag vill prestera bättre - men det gör jag inte! Idag börjar jag halv tre - men ska åka till skolan så jag är där elva. Ska äta lunch med Stina - sen måste jag plugga inför tentan på torsdag. Stressad - men vad gör jag åt det? Just nu sitter jag och bloggar, nördar på facebook och dricker kaffe! Men jag ska ju göra det viktiga .. sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: