notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Got a nasty habit called Rock n' Roll

Kategori: Från förr

Brutal är bara förnamnet på gårdagens bravad!
.. var redan sliten från torsdagen då jag tog det mogna beslutet att gå på journalistkårens 80tals-fest, trots att jag käkar antibiotika..haha jag och Sleazy Stina svepte Jack o Cola samt shotade tequila. Det slutade som väntat - uppe på scen röjade (i vår ensamhet till en början), sen dräggade vi runt i hela lokalen, någon som inte var jag spydde och låg ner på toa-golvet ^^ hahah då tyckte jag att det var dags att ta sig hem; vi skulle bara vräka i oss lite chips först!

Vaknade och var bakis och arg igår; hade drömt att jag hade hamnat på akuten med brutna revben och stygn i ansiktet: och ingen hade brytt sig!! haha.. så jag var på riktigt dåligt humör större delen av dagen. Det gick över när jag och Stina bestämde oss för att supa istället för att plugga^^ Vi och Felix drack någon öl på Wollmars innan vi drog till Rocks! Vet inte hur mycket Jack med cola-topping jag drack - men jag är 500 kr fattigare och är rejält bakis! Men det var värt det - vi röjde som fan! Manne blev antagligen utslängd, Charlie lekte bergspuma och jag gick självklart ner i brygga.. Vaknade på Calles golv i en sovsäck - har ganska så ont i ryggen nu ^^

Idag ska jag vara hemma och äta godis med Sleazy S. Om hon inte skulle komma hit skulle jag antagligen dra till Rest in Sleaze.. vill, men orkar inte - och har inte råd! - Det kostar att ligga på topp helt enkelt.

Nästa helg fyller en viss Tezzi Sin 20 - då ska vi röja sönder igen!!! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: